OpenFace הוא יישום פייתון לפיד של זיהוי פנים עם רשתות עצביות עמוק ומבוסס על FaceNet נייר CVPR 2015: והטבעה Unified עבור זיהוי פנים וקיבוץ באשכולות ידי פלוריאן Schroff, דמיטרי Kalenichenko, וג'יימס פילבין בגוגל. לפיד מאפשר לרשת להיות מוצא להורג על מעבד או עם CUDA. OpenFace הוא טכניקות אימון רשת עצבית המשופרות הגורמות לשיפור דיוק מ 76.1% ל 92.9%.

מחקר זה מומן על ידי הקרן הלאומית למדע (NSF) תחת מספר מענק CNS-1,518,865. תמיכה נוספת סופק על ידי אינטל, גוגל, וודאפון, NVIDIA, וקרן משפחת קונקלין Kistler. כל דעות, ממצאים, מסקנות או המלצות לידי ביטוי בחומר זה הם אלה של המחברים ולא צריך לייחס מעסיקיהם או מקורות מימון.

 

חינם קוד פתוח זיהוי פנים רשת עצבית

הסקירה הבאה מציגה את העבודה עבור תמונת קלט יחידה של Sylvestor סטאלון מן נתוני LFW הזמינים לציבור.

זיהוי פרצופים עם מודלים מראש מאומן מן dlib או OpenCV.
להפוך את הפנים עבור הרשת העצבית. מאגר זה משתמש להוות הערכה בזמן אמת של dlib עם השינוי המאוחד של OpenCV כדי לנסות להפוך את העיניים ואת שפתו התחתונה יופיעו באותו מיקום על כל תמונה.
השתמש רשת עצבית עמוקה לייצג (או להטביע) פן על hypersphere היחידה 128-ממדי. ההטבעה היא ייצוג גנרי פניו של אף אחד. בניגוד ייצוגים פנים אחרים, הטבעה זה יש עוד תכונה נחמדה לשמור על מרחק גדול יותר בין שני הפנים embeddings כלומר פניהם צפויים לא של אותו אדם. נכס זה עושה אשכולות, זיהוי דמיון, ומשימות סיווג קל יותר מאשר טכניקות זיהוי פנים אחרים שבהם המרחק האוקלידית בין התכונות אינו משמעותי.
החל טכניקות האשכולות ובסיווג האהובות שלך לתכונות כדי להשלים את משימת ההכרה שלך. ראה להלן דוגמאות שלנו לסיווג וזיהוי הדמיון, כולל הדגמה באינטרנט.
חינם קוד פתוח זיהוי פנים רשת עצבית: OpenFace

 

מה במאגר?
אצווה מייצגים: צור ייצוגים מן אצווה של תמונות. מבנה ספריות דוגמא.
הדגמות / אינטרנט: הדגמת האינטרנט בזמן אמת.
הדגמות / compare.py: הדגמה להשוות בין שתי תמונות.
הדגמות / מול outputs.lua: הדגמה לדמיין את התפוקות של הרשת.
הדגמות / classifier.py: הדגמה לאמן המסווגים שימוש.
הערכה: סקריפטים הערכת דיוק LFW.
openface: קוד הספרייה Python.
מודלים: מדריך דגם לספריות openface ו 3 צד.
בדיקות: בדיקות ל- סקריפטים וקוד ספרייה, כולל הדרכת רשת עצבית.
אימון: סקריפטים להכשיר עצבי OpenFace חדש דגמי רשת.
util: סקריפטים שירות.

 

https://github.com/cmusatyalab/openface

 

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>